Παρέχουμε στις ΜΜΕ τα πλεονεκτήματα ενός σύγχρονου τεχνικού γραφείου μηχανικού χωρίς την ανάγκη για υψηλά κεφάλαια επένδυσης και χωρίς τα παρελκόμενα κοστολόγια που συνήθως απαιτούνται.
Με τις μελέτες ακριβείας που παράγουμε ενισχύουμε το προφίλ σας και μειώνουμε τον φόρτο για τις επιχειρήσεις που δεν έχουν πρόσβαση σε τέτοιους πόρους. Ορισμένες φορές και οι έμπειροι μηχανικοί θέλουν μια 2η γνώμη και κάποιες πρόσθετες πληροφορίες.
Με ένα πλήρως εξοπλισμένο τεχνικό γραφείο, σας καθιστούμε ικανούς να ανταποκριθείτε άμεσα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών σας με ελάχιστη διαχείριση. Έτσι, εξοικονομείτε χρήμα και χρόνο που τους κάνει ανταγωνιστικούς στην δική τους αγορά.
Αξιοποιώντας τις εξωτερικές μας υπηρεσίες σε σχέση με ένα δικό σας εσωτερικό τεχνικό γραφείο, σημαίνει ότι δεν έχετε να ανησυχείτε για απώλειες τεχνογνωσίας και εμπειρίας επειδή κάποιος υπάλληλος φεύγει από την επιχείρησή σας.
Μπορούμε να βοηθήσουμε στην διαχείριση του πρότζεκτ σας, συνεργαζόμενοι με τους άλλους συμμετέχοντες όπως μηχανικούς, πελάτες σας και αδειοδοτούσες αρχές, αφήνοντάς σας να επικεντρωθείτε στον δικό σας πυρήνα εργασιών.
Δίνουμε τεράστια βαρύτητα στο τι έχετε να μας πείτε και ακούμε πολύ προσεκτικά τις επιθυμίες σας ώστε, καταγράφοντας με λεπτομέρεια το αίτημά σας, να είμαστε σε θέση να σας προτείνουμε την βέλτιστη λύση.
Χρησιμοποιούμε πληροφορική τεχνολογία αιχμής (dropbox, cloud servers, linux OS, email servers, web servers, SMS servers) ώστε η δουλειά μας να είναι προσβάσιμη από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, οποιαδήποτε στιγμή.
Για κάθε εργασία έχουμε την ειδικότητα που αναθέτουμε την απαιτούμενη διερεύνηση. Συνεργαζόμαστε με: φοροτεχνικούς, μηχανικούς, χημικούς, αυτοματιστές, μηχανουργούς, χειριστές ΜΕ, επισκευαστές εξοπλισμού, εργάτες κλπ.
Παρέχουμε ποικιλία υπηρεσιών για άτομα και επιχειρήσεις.
Διενεργούμε σε συνεργασία με εσένα την προαξιολόγηση - προκατάταξη της επιχείρησης για να δείς σε τι κατηγορία βρίσκεσαι με τις νέες προδιαγραφές και τι χρειάζεται να κάνεις για να διατηρηθείς στην ίδια κατηγορία ή εάν επιθυμείς να αλλάξεις κατηγορία (αστέρια ή κλειδιά). Ανοίγουμε λογαριασμό στην ιστοσελίδα του ΞΕΕ, ψηφιοποιούμε τις σελίδες Α4, ανεβάζουμε στον ιστότοπο τα ζητούμενα αποδεικτικά ανά προδιαγραφή, ενημερώνουμε το hotel directory και τον πάροχο ιστοσελίδας για τις επερχόμενες αλλαγές.
Οργανώνουμε τον φάκελο του ειδικού σήματος λειτουργίας με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, επανεκδίδοντας όσα απαιτούνται (με βάση τα κενά που προέκυψαν στην προαξιολόγηση), π.χ. μισθωτήρια συμβόλαια, ενεργειακά πιστοποιητικά, τακτοποίηση αυθαίρετων χώρων, πυρασφάλεια, βεβαίωση σύνδεσης και καλής λειτουργίας ύδρευσης - αποχέτευσης, αρχιτεκτονική μελέτη, ΑΕΠΟ ή ΠΠΔ, υπεύθυνες δηλώσεις ανέγερσης, τεχνική έκθεση θέσης, υποβολή για έγκριση στην αρμόδια υπηρεσία.
Με το νόμο Ν. 4178/13, που αντικατέστησε το Ν. 4014/11, ρυθμίζουμε για 30 έτη πιθανές αυθαιρεσίες που υπάρχουν στην ιδιοκτησία σου. Απαγορεύεται κάθε δικαιοπραξία (πώληση, γονική παροχή κ.λπ.) επί ακινήτου στο οποίο υπάρχουν αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσης. Απαραίτητη προϋπόθεση για κάθε μεταβίβαση, η έκδοση Βεβαίωσης Μηχανικού περί μη ύπαρξης αυθαιρεσιών.
Υπηρεσίες μηχανικού περιβαλλοντικών κατασκευών και δικτύων κοινής οφέλειας, συστήματα επεξεργασίας ρευστών, αερίων, στερεών, κοστολόγηση έργου, ανάλυση τιμών, διεύθυνση έργου, επίβλεψη έργου, τεχνικός ασφαλείας έργου, διατήρηση προγράμματος ποιότητας έργου, επιμετρήσεις, λογαριασμοί, σχέδια, ανακεφαλαιωτικοί πίνακες, πρωτόκολλα παραλαβής αφανών εργασιών, ζυγιστήρια, τεχνικές εκθέσεις δοκιμών, ημερολόγιο έργου, συντήρηση, επισκευή, λειτουργία.
Ως ο δικός σου τεχνικός ασφάλειας, σου παρέχουμε υποδείξεις και συμβουλές, γραπτά ή προφορικά, σε θέματα σχετικά με την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων και την πρόληψη των εργατικών ατυχημάτων. Τις γραπτές μας υποδείξεις καταχωρούμε σε ειδικό βιβλίο της επιχείρησης, το οποίο σελιδομετρείται και θεωρείται από την Επιθεώρηση Εργασίας. Εσύ, ως εργοδότης, λαμβάνεις γνώση ενυπογράφως των υποδείξεων που καταχωρούνται σε αυτό το βιβλίο, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Ν.3850/2010.
Μελέτη, κατασκευή, επίβλεψη, λειτουργία, επισκευή και συντήρηση εγκατάστασης συστημάτων βιολογικής επεξεργασίας λυμάτων και επεξεργασίας νερού βιομηχανίας, ξενοδοχείων, λοιπών τουριστικών επιχειρήσεων, καταστημάτων, κατοικίας (κόμπακτ βιολογικοί, λιποσυλλέκτες, ελαιοσυλλέκτες, αφαλάτωση, ιοντική εναλλαγή, κροκίδωση, διήθηση, απολύμανση). Έκδοση βεβαίωσης σύνδεσης και καλής λειτουργίας ύδρευσης και αποχέτευσης για ΕΟΤ ή ΕΦΕΤ και λοιπές δημόσιες υπηρεσίες.
Αναλαμβάνουμε της έκδοση της απαιτούμενης άδειας για κατεδαφίσεις, χωματουργικές εργασίες, ικριώματα, ανεγέρσεις, προσθήκες, επισκευές κτιρίων, αλλαγές χρήσης, περιτοιχήσεις, περιφράξεις, υπόγειες δεξαμενές κλπ.
Διενεργούμε ενεργειακές επιθεωρήσεις σε κτίρια, λέβητες, κλιματισμούς. Κάνουμε αυτοψία, σκαριφηματική μέτρηση εξωτερικών - εσωτερικών διαστάσεων δομικών στοιχείων και ανοιγμάτων, εκτίμηση συντελεστού θερμοπερατότητας U για τα αδιαφανή - αδιαφανή στοιχεία, καταγραφή εξοπλισμού θέρμανσης, ψύξης, αερισμού, φωτισμού, υπολογίζουμε τις σκιάσεις. Εκδίδουμε υπεύθυνα τα ενεργειακά πιστοποιητικά και δημιουργούμε, προωθούμε και διατηρούμε τον φάκελο στο πρόγραμμα χρηματοδότησης "εξοικονομώ κατ' οίκον".
.
Εκτελούμε δειγματοληψίες και αναλύσεις νερού σύμφωνα με την ΚΥΑ Υ2/2600/2001 και λυμάτων σύμφωνα με την ΚΥΑ 5673/400/1997. Διενεργούμε υγειονομική αναγνώριση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.
Συνθέτουμε την μελέτη πιστοποιημένης λειτουργίας ISO της επιχείρησης και σας προετοιμάζουμε για την τελική υποχρεωτική εξωτερική επιθεώρηση. Εάν η επιχείρηση είναι ήδη πιστοποιημένη κατά ISO, αναλαμβάνουμε την διενέργεια της υποχρεωτικής εσωτερικής επιθεώρησης για να γνωρίζετε πως τα πάει το σύστημά σας (π.χ. ανά δίμηνο) ώστε να είστε έτοιμοι για την ετήσια εξωτερική επιθεώρηση.
Εάν η επιχείρησή σου δεν έχει δικό της ιστότοπο χάνεις δυναμικά πελάτες. Εμείς βοηθούμε μικρές επιχειρήσεις να χτίσουν ευκολόχρηστους και αξιόπιστους ιστότοπους που λειτουργούν σωστά και έχουν όλα τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά για να δομηθεί μία εξαιρετική διαδικτυακή παρουσία. Είμαστε εξειδικευμένοι στο να βοηθάμε τις μικρές επιχειρήσεις να φτιάξουν το δικό τους διαδικτυακό αποτύπωμα και θα χαρούμε να συζητήσουμε μαζί σου τις επιλογές και τα διαθέσιμα πακέτα ετήσιας υποστήριξης.
Όσο γρήγορα και αν αλλάζει η νομοθεσία, εμείς την παρακολουθούμε συνεχώς ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε στο αίτημά σου να αδειοδοτήσεις την δική σου επιχείρηση, όποια και αν είναι αυτή. Διαδικασίες που προηγούνται όπως άδειες περιβαλλοντικές, αρχαιολογικές, υγειονομικές, πυροσβεστικές, δασικές, χωροθέτησης, δημοτικές είναι το φόρτε μας.
Τα σύγχρονα εργαλεία της τεχνολογίας μπορούν να μεταφέρουν μπροστά στα μάτια σου εικόνες και δομημένα δεδομένα για να ενημερώνεσαι όπου και αν βρίσκεσαι. Στον προσωπικό σου υπολογιστή, στα λάπτοπ σου, το τάμπλετ σου ή το κινητό σου με video, email, SMS ή notification μαθαίνεις εάν η εγκατάστασή σου λειτουργεί σωστά ή όχι.
Το 2002 ανέλαβε την διαχείριση της λειτουργίας, συντήρησης και επισκευής των συστημάτων ύδρευσης - αποχέτευσης αρμοδιότητας της ΔΕΥΑ Καλλικράτειας του πρώην Δήμου Καλλικράτειας. Εκείνη την περίοδο τα συστήματα αυτά αποτελούνταν από 73500μ αγωγούς ύδρευσης, 12 δεξαμενές ύδρευσης συνολικής χωρητικότητας 1750κμ, 10 γεωτρήσεις ύδρευσης συνολικής δυναμικότητας 450κμ/ώρα, 4 ενδιάμεσα αντλιοστάσια ύδρευσης συνολικής δυναμικότητας 170κμ/ώρα, 55000μ αγωγούς αποχέτευσης λυμάτων, 3 αντλιοστάσια λυμάτων και έναν βιολογικό καθαρισμό δυναμικότητας 30000 ισοδύναμων κατοίκων. Εξυπηρετούσαν τις ανάγκες των 9 οικισμών του Δήμου.
Στα τέλη του 2015, στο τελείωμα της θητείας του, παρέδωσε επιπλέον των παραπάνω: 114000μ αγωγών επέκτασης ύδρευσης, 8 δεξαμενές ύδρευσης συνολικής χωρητικότητας 4300κμ, 11 νέες γεωτρήσεις ύδρευσης συνολικής δυναμικότητας 440κμ/ώρα, 8 νέα ενδιάμεσα αντλιοστάσια ύδρευσης συνολικής δυναμικότητας 440κμ/ώρα, 9000μ αγωγών ύδρευσης που αντικατέστησαν αμιάντινους αγωγούς και εγκατάσταση 430 κεντρικών δικλείδων απομόνωσης διαρροών στον οικισμό Νέα Καλλικράτεια, 1200μ αγωγούς επέκτασης αποχέτευσης λυμάτων, 2000μ αγωγούς επέκτασης αποχέτευσης ομβρίων υδάτων, ανακατασκευή του ενός από τα 3 αντλιοστάσια λυμάτων και τον ίδιο βιολογικό καθαρισμό με αυξημένη δυναμικότητα κατά 6000 ισοδύναμους κατοίκους.
Με τα πρόσθετα έργα παρασχέθηκε επάρκεια νερού στους συμπολίτες, μειώθηκαν δραστικά οι βλάβες, οι τακτικές διακοπές νερού και αυξήθηκε η ικανότητα άμεσης αντιμετώπισης προβλημάτων από την ΔΕΥΑΚ. Η διαχείριση της λειτουργίας, συντήρησης, επισκευής, αντικατάστασης και επέκτασης γίνονταν με ανάθεση δημόσιας σύμβασης σε εξωτερικούς επαγγελματίες ή εργολάβους. Συγκεκριμένα, οι τεχνικές εργασίες με βάση το ΠΔ 28/80, οι προμήθειες υλικών με βάση τον ΕΚΠΟΤΑ, τα μικρά έργα με βάση το ΠΔ 171/87 και τα μεγάλα έργα με βάση τον κώδικα δημοσίων έργων 3669/08. Όταν υπήρχε ανάγκη για ανάθεση μελετών δημόσιου έργου σε εξωτερικούς μελετητές αυτή γίνονταν συνήθως απευθείας με βάση το όριο του 30% που προβλέπονταν στον κώδικα δήμων και κοινοτήτων. Κοινό χαρακτηριστικό σε όλες τις περιπτώσεις ήταν η σύνταξη των τευχών της ανάθεσης ή της δημοπράτησης (τεχνική έκθεση, προμέτρηση, προϋπολογισμός, τιμολόγιο μελέτης, γενική συγγραφή υποχρεώσεων, ειδική συγγραφή υποχρεώσεων, τεχνικές προδιαγραφές, σχέδιο σύμβασης, αναλυτική διακήρυξη, περίληψη διακήρυξης, εφημερίδες), την οποία είχε αναλάβει κατά αποκλειστικότητα εργαζόμενος πάνω σε ειδικό τεχνικό λογισμικό.
Για το χρονικό διάστημα 2003-2008 οι εργασίες αυτές γίνονταν για λογαριασμό της ΤΥΔΚ Χαλκιδικής που εκτελούσε χρέη τεχνικής υπηρεσίας για λογαριασμό της ΔΕΥΑ Καλλικράτειας. Από το 2008 και μέχρι το 2015 διετέλεσε χρέη διευθυντού τεχνικής υπηρεσίας της ΔΕΥΑΚ, οπότε οι εργασίες αυτές θεωρούνταν και υπογράφονταν από τον ίδιο, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την επίβλεψη της εκτέλεσης των έργων - εργασιών λόγω έλλειψης προσωπικού και τα ζητήματα τεχνικού ασφαλείας της επιχείρησης. Από το 2010 μέχρι και το 2015 το σύστημα ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων της ΔΕΥΑΚ αναβαθμίστηκε λαμβάνοντας διαχειριστική επάρκεια κατά ΕΛΟΤ 1429, το οποίο εφαρμόστηκε υποχρεωτικά σε 2 συγχρηματοδοτούμενα έργα ύδρευσης-αποχέτευσης συνολικής προϋπολογιζόμενης αξίας 6εκ. ευρώ.
Την ευθύνη (υπεύθυνος έργου) της ορθής λειτουργίας του συστήματος διαχειριστικής επάρκειας απέκτησε με απόφαση του ΔΣ της ΔΕΥΑΚ. Με το σύστημα αυτό προτυποποιήθηκε όλη η διαδικασία ανάθεσης και εκτέλεσης συγχρηματοδοτούμενων δημοσίων συμβάσεων της ΔΕΥΑΚ, δηλαδή: χωροθέτηση, σχεδιασμός, αδειοδότηση (διοικητική, πολεοδομική, παραχώρησης εκτάσεων, περιβαλλοντική, αρχαιολογική, υπηρεσίας υδάτων, ΕΣΠΑ), υδραυλικοί υπολογισμοί, ηλεκτρομηχανικοί υπολογισμοί, αναθέσεις σε εξωτερικούς μελετητές, ανάλυση έργου σε κατηγορίες και τάξεις εργοληπτικών πτυχίων, σύνταξη τευχών δημοπράτησης, δημοσιότητα διαγωνισμού, διεξαγωγή δημοπρασίας, έλεγχο δικαιολογητικών μειοδότη, διεύθυνση έργου, επίβλεψη έργου, έλεγχο εκθέσεων εργαστηριακών δοκιμών, έκδοση πρωτοκόλλων χαρακτηρισμού βράχου, έλεγχο - διορθώσεις επιμετρήσεων, έκδοση αποφάσεων έγκρισης επιμετρήσεων, έλεγχο - διορθώσεις λογαριασμών, έκδοση αποφάσεων έγκρισης λογαριασμών, έλεγχο - διορθώσεις ανακεφαλαιωτικών πινάκων, μηνιαία δελτία δαπανών ΕΣΠΑ, τροποποιήσεις πράξης ένταξης στο ΕΣΠΑ. Για όλα τα παραπάνω ήμουν πιστοποιημένος χρήστης του ολοκληρωμένου πληροφορικού συστήματος του ΕΣΠΑ συμπληρώνοντας και υποβάλλοντας τις αντίστοιχες αναφορές. Ειδικά για τις δημόσιες συμβάσεις κάτω του ευρωπαϊκού ορίου, από το 2014 και μετά εφάρμοζε τις διαδικασίες ηλεκτρονικής καταχώρησης (αιτήματα, εγκρίσεις αιτημάτων, συμβάσεις, εντάλματα) στο ΚΗΜΔΗΣ (http://www.eprocurement.gov.gr/).
Από τις αρχές του 2016 δραστηριοποιείται ως ελεύθερος επαγγελματίας και από τις αρχές του 2018 κατέχει μελετητικό πτυχίο κατηγορίας 18 (χημικοτεχνικές μελέτες εγκαταστάσεων) τάξης Α και κατηγορίας 27 (περιβαλλοντικές μελέτες εγκαταστάσεων) τάξης Α.
Το 2002, ορίστηκε υπεύθυνος λειτουργίας του βιολογικού καθαρισμού της Νέας Καλλικράτειας Χαλκιδικής κατόπιν σχετικής απόφασης του τότε Γενικού Διευθυντή της ΔΕΥΑΚ. Σύμφωνα με τον ΟΕΥ της επιχείρησης (ΦΕΚ 201Β, 2001), ανέλαβε τις αρμοδιότητες της παραγράφου 22.1 του άρθρου 22ο του ΟΕΥ της ΔΕΥΑΚ, ήτοι:
Τις παραπάνω αρμοδιότητες συνέχισε να έχει μέχρι και την ημερομηνία (26-11-2015) της γραπτής του παραίτησης από τον Δήμο προποντίδας.
Παράλληλα με την υπευθυνότητα λειτουργίας του βιολογικού καθαρισμού ορίστηκε υπεύθυνος στο «Γραφείο λειτουργίας και συντήρησης των δικτύων Ύδρευσης» (άρθρο 19, παρ. 1 του ΟΕΥ, ΦΕΚ 201Β, 2001) και στον «Ποιοτικό έλεγχο πόσιμου νερού» (άρθρο 22, παρ. 2 του ΟΕΥ, ΦΕΚ 201Β, 2001), ήτοι:
Τις παραπάνω αρμοδιότητες συνέχισε να έχει μέχρι και την ημερομηνία (26-11-2015) της γραπτής του παραίτησης από τον Δήμο προποντίδας.
Η δουλειά που έχουμε κάνει μέχρι τώρα με ποσοτικούς προσδιορισμούς.
νέες υδρογεωτρήσεις
νέα ενδιάμεσα αντλιοστάσια νερού
νέες υδατοδεξαμενές
ι.κ. διαχείριση ΕΕΛ αστικών λυμάτων
χλμ επέκταση αγωγών ύδρευσης
κμ δεξαμενών ύδρευσης
κμ/ώρα υδρομάστευση γεωτρήσεων
κμ/ώρα κατάθλιψη ενδιάμεσων αντλιοστασίων
μέτρα αντικατάσταση αμιαντοσωλήνων
δικλείδες απομόνωσης δικτύου ύδρευσης
μέτρα επέκταση δικτύου αποχέτευσης
μέτρα επέκταση δικτύου ομβρύων
τηλεμετρικοί σταθμοί ύδρευσης - αποχέτευσης
επιθεωρήσεις ξενοδοχείων - ενοικιαζομένων
ενεργειακές επιθεωρήσεις
πλήρως ανακατασκευασμένο αντλιοστάσιο αποχέτευσης
αρχαιολογικές αδειοδοτήσεις έργων - εργασιών
περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις έργων - εργασιών
περιβαλλοντικές μελέτες έργων - εργασιών
χρηματοδοτήσεις έργων - εργασιών
Διαβάστε τα τελευταία μας τεχνικά άρθρα.
Παρακάτω, σου παρέχουμε την δυνατότητα να επικοινωνήσεις μαζί μας με μυστικό μήνυμα προς τις αντίστοιχες ιστοσελίδες μας στο Facebook. Στο πλαίσιο που εμφανίζεται μπορείς να γράψεις το ερώτημά σου, το οποίο μπορεί να αφορά σε θέματα γενικά ή ISO ή τουριστικές επιχειρήσεις ή ενεργειακές επιθεωρήσεις ή κατασκευές ιστοσελίδων ή αδειοδότηση επιχειρήσεων, και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σου το συντομότερο δυνατό. Παράλληλα μπορείς να μας ανταμείψεις με ένα Like και ένα Share. Βεβαίως, Θα πρέπει να έχεις δικό σου λογαριασμό στο Facebook και να έχεις κάνει ήδη login προκειμένου να στείλεις μήνυμα.